بلاگ آموزشي
بلاگ آموزشي

 آشپزخانه يكي از پرترددترين قسمت‌هاي خانه و جايي است كه در آن، غذايتان را آماده مي‌كنيد. بنابراين تميز و مرتب‌كردن منظم آن، از قسمت‌هاي ديگر خانه اهميت بيشتري دارد. تميز كردن روزانه تمام سطوح، كار دشواري است، به‌ويژه وقتي برنامه فشرده‌اي داريم و زمان كافي براي اين كار را نداريم. نكات و ترفندهاي تميز كردن آشپزخانه را كه در اين مقاله ارائه مي‌دهيم، به شما كمك مي‌كنند تا بتوانيد در زمان كمتري چربي‌ها، بوي بد و آلودگي‌هاي موجود در آشپزخانه را از بين ببريد. با استفاده از ايده‌هاي زير، مي‌توانيد روش‌هاي قديمي نظافت را كنار بگذاريد و آشپزخانه‌اي تميز و درخشان داشته باشيد.

براي نظافت منزل شركت مهرگان در خدمت شما عزيزان مي باشد اطلاعات بيشتر

۱. نوكردنِ دوباره سيني‌هاي فر قديمي با استفاده از هيدروژن‌پراكسيد و جوش‌شيرين

تركيب جوش‌شيرين و هيدروژن‌پراكسيد فقط سينك و وان را دوباره نو و تميز نمي‌كند و حتي مي‌تواند كهنه‌ترين و مستعمل‌ترين سيني‌هاي فر را نيز دوباره نو و سالم كند.

كافي است كه روي سيني فر جوش‌شيرين بپاشيد؛ سپس كمي هيدروژن‌پراكسيد اسپري كنيد و پس از آن دوباره لايه ديگري از جوش‌شيرين را روي سيني بپاشيد. پس از چند ساعت، سيني فر را پاك و تميز كنيد كه اكنون ديگر ترميم و نو شده است.

۲. تميز كردن فر

مي‌توانيد از بطري اسپري پر از محلولي خانگي شامل يك‌سوم پيمانه آب، يك‌سوم پيمانه سركه سفيد و يك‌دوم پيمانه جوش‌شيرين استفاده كنيد. پس از سردشدن فر، قفسه‌ها را بيرون بياوريد و در داخل فر، اين محلول را اسپري كنيد. توجه كنيد كه روي المنت‌هاي حرارتي اسپري نكنيد. در فر را ببنديد و به رختخواب برويد؛ بگذاريد اين محلول تا ۱۲ ساعت باقي بماند و تأثيرش را بگذارد. وقتي بيدار شديد، فر را با آب و صابون تميز كنيد. سپس با استفاده از دستمال مخمل نرم و پرزدار، آن را خشك كنيد.

براي تميز كردن فر، مي‌توانيد از جوش‌شيرين هم استفاده كنيد. براي اين منظور، كمي جوش‌شيرين كافي است. روش ديگر براي تميز كردن فر، استفاده از تركيب جوش‌شيرين، آب و مايع ظرف‌شويي است. داخل فر را به اين تركيب آغشته كنيد و بگذاريد اين محلول دست‌كم ۱۵ دقيقه بماند. اگر داخل فر كثيف شده است، مي‌توانيد تمام قسمت‌هاي آن را با اين تركيب بپوشانيد.

اگر از تميزكردن فر بيزاريد، از آستر اجاق‌گاز (oven liner) استفاده كنيد. همچنين مي‌توانيد سيني فر قديمي و كهنه‌اي را روي قفسه‌اي در پايين‌ترين قسمت قرار دهيد. اگر قصد داريد از سيني فر كهنه استفاده كنيد، حتما آن را در قفسه‌اي قرار دهيد كه چند سانتي‌متر از كف فر بالاتر باشد تا دماي فر و زمان‌ها را به هم نريزد. هرگز كف فر را با فويل نپوشانيد؛ چون ممكن است عملكرد فر را به هم بريزد.

۳. شستن قفسه‌هاي فر

پودرهاي رخت‌شويي فقط براي شستن لباس‌ها كاربرد ندارند. با خيساندن قفسه‌هاي فر داخل وان حمامِ پر از آب و پودر رخت‌شويي، مي‌توانيد برق و جلاي اوليه را به قفسه‌هاي فرتان برگردانيد؛ بدون اينكه نيازي به سابيدن آنها داشته باشيد. قفسه‌هاي فر بايد دست‌كم چهار ساعت در اين محلول باقي بمانند. سپس آنها را خارج كنيد و با آب بشوييد.

در طول شب، مي‌توانيد قفسه‌هاي چرب فر را با مقدار كمي آمونياك بخيسانيد تا تميز و درخشان شوند. اصلا نيازي به سابيدن نيست. به‌علاوه نبايد آمونياك را با ساير شوينده‌ها تركيب كنيد.

روش ديگري براي تميزكردن قفسه‌هاي فر، شستن آنها با مايع ظرف‌شويي، ورق خشك‌كن (dryer sheets) و آب داغ است. قفسه‌ها بايد در طول شب در اين محلول خيس بخورند. اگر در روز اين كار را انجام مي‌دهيد، بگذاريد قفسه‌ها ۶ تا ۸ ساعت در اين محلول بمانند.

۴. جلادادن قسمت‌هاي چوبي با روغن ليمو و سركه

آيا روش‌هاي طبيعي را به مواد و محصولات شيميايي ترجيح مي‌دهيد؟ اين جلادهنده چوب خانگي عطر و درخششي دوست‌داشتني ايجاد مي‌كند. براي درست‌كردن آن، نصف بطري اسپري را با روغن ليمو و نصف ديگر را با سركه سفيد پر كنيد. محلول را مستقيم روي دستمال ميكروفايبر خشك اسپري كنيد و با آن، قسمت‌هاي چوبي مانند كابينت‌ها، در و قرنيزهاي چوبي را پاك كنيد.

۵. تميزكردن كابينت‌ها

يكي از ترفندهاي تميز و مرتب كردن كابينت‌ها استفاده از جاروبرقي است. به‌جاي هدردادن زمان براي برداشتن خرده‌ها و تكه‌ها با دستمال، مي‌توانيد تنها با فشاردادن يك دكمه، از برس جاروبرقي براي مكيدن اين خرده‌ها و تكه‌ها استفاده كنيد. اين روش تميز كردن براي قفسه‌هاي انباري و محل ذخيره‌كردن موادغذايي هم بسيار مفيد است.

ادامه مطلب:

https://www.chetor.com/207383-%D8%AA%D9%85%DB%8C%D8%B2-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۷:۵۴ ] [ سامان ] [ نظرات (0) ]

در ادامه به خدمات و تاريخچه شركت سوني مي پردازيم و اطلاعات مختصري در اختيار شما فرار مي‌دهيم.فروشگاه سوني شهراد در سال 1393 افتتاح شده است و در حال حاضر يكي از فعال ترين نمايندگان سوني در شهر تهران مي باشد و در زمينه فروش تلويزيون هاي اصلي سوني با ارائه گارانتي اصلي و همچنين گارنتي طلايي فعاليت دارد. قيمت هاي اين فروشگاه نسبت به ساير فروشگاه هاي مشابه مقرون به صرفه تر و كيفيت محصولات و ضمانت آنها نيز از سطح بالايي برخوردار مي باشد.براي خريد تلويزيون سوني اينجا كليك كنيد.

 با مقايسه قيمت هاي فروشگاه سوني شهراد با ساير فروشگاه هاي مشابه مي توانيد به اين واقعيت پي ببريد. همچنين اين فروشگاه به منظور رفاه حال مشتريان عزيز سيستم هاي صوتي، پخش كننده هاي DVD‌و BluRay، سيستم هاي خانگي و ساندبار، كنسول بازي و همچنين ميز تلويزيون با گارنتي هاي معتبر را نيز ارائه مي دهد.

 

خريد تلويزيون سوني در تهران
خريد تلويزيون سوني در تهران

حوزه هاي فعاليت شركت سوني

شركت بزرگ سوني توليدات متنوعي را در مدت فعاليتش عرضه كرده است كه پيشرفت در آن ها سبب شده است اكنون شاهد محصولاتي فوق العاده در اين برند باشيد. اين برند خوش نام و مشهور سابقه اي درخشان در ساخت محصولاتش دارد و اكنو اين توليدات در رده هاي برتر جهاني قرار دارند.

لوازم خانگي الكترونيكي

موبايل

بازي و خدمات شبكه

موسيقي

ساير حوزه هاي فعاليت

بخش هاي ديگري نيز در شركت سوني مشغول فعاليت اند كه محدوده ي فعاليت اين برند خوش نام را وسيع تر خواهند كرد. از جمله اين بخش ها مي توان به به توليد محتواهاي تصويري، خدمات مالي، سخت افزار كامپيوتر، خدمات مال، تبليغات و … اشاره كرد. سوني به عنوان يك برند خلاق و نوآور در تمامي اين بخش ها خلاقيت به خرج داده است و اكنون شاهد پيشرفت فوق العاده در تمامي اين بخش ها هستيد.

تاريخچه شركت سوني

شركت سوني در سال 1946 با همكاري ايبوكا ماسارو و آكيو موريتا با نام Tsushin Kogyo (شركت مهندسي ارتباطات از راه دور توكيو) تاسيس شد. Ibuka و Morita با 200000 ين ( كمي بيش از 1500 دلار ) در يك ساختمان فروشگاهي، شروع به كار كردند. اين دو فرد كه در زمان جنگ جهاني دوم در ارتش مشغول به خدمت بودند با همديگر ملاقات كرده و با تركيب توانايي هايشان توانستند لقب جذاب ترين رابطه كاري در تاريخ تجاري را ازان خود كنند. ايبوكا ذهن خلاق و مخترع گروه بود و موريتا مديريت و بازاريابي را بر عهده داشت، به گونه اي كه اين دو مكمل و كامل كننده سوني بودند.

اولين محصول سوني يك دستگاه پلوپز بود، كه اولين شكست سوني نيز به حساب مي آيد، اين محصول سوني نتوانست فروش موفقيت آميزي را به دنبال داشته باشد. به دنبال اولين شكست سوني مؤسسان آن با تلاش بيشتر توانستند اولين دستگاه ضبط ژاپني را با الهام از مدل آمريكايي آن توليد كنند. اين محصول كه

به Type-Gمعروف بود نيز نتوانست نظر مردم را جلب كند و سوني باري ديگر خود را در بازار ژاپن نشان دهد.

به دنبال شكست هايي كه در ابتداي شروع كار سوني به بار آمدند، ايبوكا و موريتا به فكر راه چاره اي افتادند و سرانجام با انتشار 999 راه استفاده از دستگاه ضبط صوت، مردم كم كم نحوه استفاده از دستگاه را فراگرفتند و فروش Type-G پيشرفت چشم گيري پيدا كرد. در آن زمان كه ژاپن در جنگ بود، مردم مي خواستند از اخبار باخبر باشند، در نتيجه تقاضا براي راديوي سوني به قدري افزايش يافت، كه بنيانگذاران مجبور شدند تسهيلات خود را بيشتر كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۱:۲۲ ] [ سامان ] [ نظرات (0) ]

نظافت محل كار چه اهميتي دارد؟

نظافت محل كار و حفظ پاكيزگي آن نه تنها محيط كاري شما را به فضاي سالم‌تري تبديل مي‌كند، بلكه موجب مي‌شود تا همه كارمندان عملكرد و بهره‌وري بهتري در كار خود داشته باشند. كارمندان در يك محيط مرتب و تميز احساس آرامش بيشتري را تجربه مي‌كنند و در كنار استرس كمتر، بهتر مي‌توانند روي كار خود تمركز كنند.

شما عزيزان براي نظافت محل كار در تهران ميتوانيد به وب سايت نظافتي مهرگان مراجعه كنيد.

اما اگر قرار باشد كه مديران اصلي شركتي را براي اختصاص منابع بيشتر به نظافت محل كار قانع كنيد، حتما موارد زير را به آن‌ها يادآوري كنيد:

نظافت محل كار و افزايش بهره‌وري و انگيزه پرسنل

مطالعات نشان داده است كه نظافت اداره موجب مي‌شود انگيزه و روحيه كارمندان بهبود پيدا كند و حس بهتري را در زمان كار تجربه كنند. يك محيط كاري تميز مي‌تواند بر روحيه افراد نيز تأثير بگذارد و حسي مثبت به آن‌ها منتقل كند و برعكس زماني كه به بهداشت و نظافت شركت اهميت داده نشود، احساسات منفي افراد برانگيخته مي‌شود.

رعايت نظافت محل كار و ايمني بالاتر پرسنل

رعايت بهداشت و نظافت محل كار خطر ابتلا به بيماري‌هاي واگيردار را تا حد زيادي كاهش مي‌دهد و موجب ارتقاي سلامت كارمندان شما مي‌شود. هر كارمند به طور متوسط 8 ساعت از شبانه‌روز را در محيط كاري سپري مي‌كند و از آن‌جايي كه در محيط‌هاي كاري افرادي زيادي حضور دارند و اجسام توسط افراد متعددي لمس مي‌شوند، تميز كردن و نظافت محل كار از انتشار باكتري‌ها و ويروس‌ها جلوگيري مي‌كند.

در واقع مديران يك كسب و كار با اهميت دادن به نظافت محل كار، علاوه بر ايمني و سلامت پرسنل، سلامت خودشان را هم تضمين مي‌كنند و در عين حال با كاهش نرخ انتشار بيماري در محيط كار و افزايش رضايت خاطر پرسنل، بهره‌وري بالاتر و در نتيجه درآمد بيشتري را تجربه خواهند كرد.

به علاوه نظافت شركت و محل كار موجب بهبود كيفيت هوا و جلوگيري از بروز مشكلات تنفسي و آلرژي هم مي‌شود. طبق تحقيقات، كيفيت هواي داخلي شركت‌ها 2 تا 5 برابر نسبت به هواي بيرون آلوده‌تر است و از همين رو اهميت دادن به تميزي و رعايت نظافت در كنار به كارگيري تهويه مناسب هوا، مي‌تواند از رشد ميكروب‌ها و بوهاي نامطبوع در محيط كاري جلوگيري كند.

رعايت نظافت محل كار و كاهش هزينه‌ها

زماني كه به نظافت اداره و محيط كاري خود اهميت مي‌دهيد، همه كارمندان را نيز به انجام دادن اين كار تشويق مي‌كنيد و اين امر موجب مي‌شود تا اين موضوع در محل كار شما فرهنگ‌سازي شود و حتي هزينه‌هاي نظافت شما را تا ميزان زيادي كاهش دهد.

جالب است بدانيد كه رعايت نظافت شركت حتي مي‌تواند روي ميزان هزينه‌هاي شما براي تجهيزات و اثاثيه اداري تأثير بگذارد. زماني كه ساختمان‌هاي اداري به طور مرتب تميز شوند و از تجهيزات آن به خوبي مراقبت شود، مطمئناً طول عمر بيشتري خواهند داشت و مي‌توانيد از اين امكانات براي مدت طولاني‌تر استفاده كنيد.

تقويت برند كسب و كار در نتيجه رعايت نظافت محل كار

 

مورد ديگري كه بايد درباره اهميت محل كار بدانيد اين است كه زماني كه محل كار شما تميز و مرتب باشد، عموم مردم نيز تصوير بهتري از شما در ذهن خواهند داشت و اين موضوع حتي مي‌تواند روي جنبه‌هاي ديگر كسب و كار شما نيز مؤثر باشد و زمينه موفقيت‌هاي بيشتر كارتان را فراهم كند. برعكس يك شركت كثيف مي‌تواند روي تصوير ذهني مشتريان شما تأثير منفي بگذارد و ضمن اينكه سلامت كارمندان شركت را به خطر مي‌اندازد، اعتبار شركت يا محل كار شما را زير سؤال ببرد.

منبع:https://ostadkar.ir/blog/homehouse/housekeeping/cleaning-cleaning-the-workplace/

 

 

 

 




ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۵۰:۵۳ ] [ سامان ] [ نظرات (0) ]

رنگ ترافيكي چيست ؟

رنگهاي مورد استفاده در مقاصد ترافيكي رنگهاي مورد استفاده در مشخص كردن مسيرها و عالئم زميني ترافيكي عبارتند از اليه اي نازك از مواد تركيب شده. اين فصل به توضيح رنگهاي ترافيكي محلول در آب و محلول در حالل خواهد پرداخت. مهره هاي صيقلي در حين استفاده به سطح رنگ اضافه ميشوند تا به هنگام شب باز تابندگي داشته باشند.

 

براي خريد رنگ ترافيكي در تهران فقط كافي است اينجا كليك كنيد.

 

 
Image for post

خريد رنگ ترافيكي در تهران

 

 

رنگهاي ترافيكي :

نكاتي در مورد محوطه هاي پاركينگ با استفاده از نوع صحيح رنگ ترافيكي، نماي محوطه پاركينگ خود را حرفه‌اي كنيد. استفاده از ابزار صحيح از جمله استنسيل بتن و دستگاه خط كشي ، باعث ميشود كار شما همانگونه كه ميخواهيد حرفه‌اي و ماهرانه به نظر برسد. شما ميتوانيد تجربه مشتريان خود را با ايجاد پاركينگهايي بهبود بخشيد كه محل‌هاي توقف در آن به وضوح مشخص شده‌اند.

 

از ماشين محاسب رنگ ما استفاده كنيد. ميتوانيد هزينه رنگ را با پاسخ دادن به چند سؤال در مورد نيازهاي خط كشي خود مشخص نماييد. آنچه در مورد تمامي تجهيزات از اهميت برخوردار است اين است كه نيازي به استخدام فردي نداريد كه اين كار را براي شما انجام دهد. شما ميتوانيد اين كار را خود انجام داده و به نتيجه اي دست يابيد كه گويي كار توسط يك متخصص انجام شده است.

 

مواد تشكيل دهنده رنگ ترافيكي:

 

طراحي رنگ ترافيكي بر پايه رزين هاي اكريليك، ترموپالست، كلرو كائوچو و وينيلي ميباشد رنگ ترافيكي داراي مقاومت بالاي سايشي و مقاومت هاي خوب مكانيكي و ضربه پذيري وبا انعطاف پذيري بالا ميباشد.

 

انواع رنگ ترافيكي :

 

1 .رنگ هاي ترافيكي سرد رنگ هاي ترافيكي گرم

 

2 . رنگ هاي ترافيكي سرد رنگهاي سرد ترافيكي

 

نسبت به رنگهاي ترافيكي گرم و دوجزئي:

 

به دليل قيمت مناسب تر از رنگهاي سرد ترافيكي (رنگهاي تك جزيي) بيشتر در معابر فرعي و با تردد كمتر استفاده ميشود.

 

رنگهاي سرد ترافيكي:

 

طبق استانداردهاي سازمان ترافيك استان ها و وزارت راه بايد بعد از گذشت 9ماه از اجراي كار(يا تحويل موقت پروژه) حداقل ماندگاري 50درصد رنگ راداشته باشد. قابل ذكر است كه در پروژه هاي خط كشي پاركينگهاي شخصي استفاده از رنگهاي سرد ترافيكي به دليل مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادي و همچنين بدليل سهولت اجرا،نسبت به رنگهاي ترافيكي گرم و چند جزيي پيشنهاد ميشود .

 

رنگ هاي ترافيكي گرم :

 

از رنگ هاي ترافيكي گرم در پروژه هاي پرتردد كه ماندگاري بيشتري موردنياز هست استفاده ميشود. در پروژه هاي بزرگ و پاركينگ‌هاي عمومي و مجتمع هاي تجاري و اداري با حجم تردد بالاي ترافيكي، اجراي خط كشي پاركينگ عمومي با رنگ هاي دوجزيي يا سه جزيي اجرا ميشود.همچنين در محل هاي پرتردد و ترافيك بالا

 

مانند خط كشي هاي عابر پياده در سرتقاطع هاي پرترافيك، و يا رنگ آميزي سرعتگيرهاي با حجم بالاي تردد خودروها، بايد از رنگ هاي دو جزيي ويا سه جزيي داراي ماندگاري بالاي 18ماه استفاده شود.

 

آماده سازي سطح :

 

به ياد داشته باشيد كه سطح پاركينگ خود را آماده كنيد تا پيوستگي يكپارچه و هموار رنگ تضمين گردد. ( بتون جديد بايد براي حداقل 30 روز قبل از رنگ زدن در معرض هوا استحكام يابد).

 

تعمير ترك‌ها تعمير:

 

ترك‌ها گامي ضروري در آماده سازي سطح است. براي سطح آسفالت، با استفاده از برس استيل يا ماشين تميز كننده شكافها ، تركها را از مواد اضافي تميز كنيد.

 

استفاده از رنگ ترافيكي بر روي سطوح داراي ترك و شكاف كه تعمير نشده باشند، از نماي حرفه‌اي محوطه پاركينگ شما خواهد كاست.

 

پس از آماده سازي شكافها، آنها را با مايع يا مواد داغ پر كننده شكاف اضافه كنيد.

 

تميز كردن آسفالت، لكه هاي روغن و گريس را برطرف سازيد. اين لكه‌ها روكار آسفالت را از بين برده و سطح پاركينگ را در معرض عناصر مختلف قرار ميدهند. ماده پاك كننده و برطرف كننده گريس Universal AK توليد ما ، در محيط زيست تجزيه پذير بوده و مخرب آن نيست.

 

روكاري:

 

روكاري گامي ساده و سريع است كه عمر محوطه پاركينگ شما را افزايش ميدهد. اين مرحله قبل از استفاده از خطوط رنگ ترافيكي، آخرين مرحله محسوب ميگردد. آمادگي براي استفاده از رنگ با استفاده از شابلون به صورت دستي خطوط را با غلتك مشخص نماييد. ميتوانيد با صرف هزينه اي اندك بدهيد لبه خطوط را صاف كنند. اين كار وقت گيرتر و اجراي آن دشوار تر است. يا ميتوانيد يكي از دستگاههاي خط كشي ما را مورد استفاده قرار دهيد. قوطيهاي رنگ با سايزهاي مختلف متناسب با نياز شما بر روي اين دستگاه‌ها قابل نصب است. پيشنهاد ما دستگاههايي است كه با اندازه محوطه شما و انواع پروژههايي كه در دست اقدام داريد همخوان باشند. اين روش خط كشي، راهي ساده است و نياز به فعاليت زياد ندارد.

 

منبع : شركت رنگ آريا پارس . مجموعه فرت


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۸:۱۰ ] [ سامان ] [ نظرات (0) ]

در اين مقاله سعي دارم نكات قابل توجهي در مورد انواع رنگ ساختماني به شما عرض كنم كه هرگاه قصد خريد رنگ ساختماني براي زيباسازي منزل خود داريد از اين نكات مهم استفاده كنيد.اميدوارم كه اين مقاله كوتاه براي شما مفيد باشد.

 

انواع رنگ ساختماني
انواع رنگ ساختماني

 

خريد رنگ ساختماني نحوه انتخاب و خريد رنگ ساختماني تاثير زيادي در زيبايي دكوراسيون منزل و يا شركت دارد كه بايد با توجه به طيف وسيع رنگ‌ها و كاربرد آنها انتخابي مناسب را براي سطوح مورد نظرتان انجام دهيد

براي اين منظور شما ميتوانيد يكي از 5 دسته زير را با توجه به نيازتان انتخاب نماييد:

رنگ الكيدي روغني

رنگ پالستيك

رنگ آكريليك با پايه آب

رنگ استخري

رنگ الكيدي

رنگ الكيدي روغني

در خريد رنگ ساختماني مي توان از رنگ روغن به عنوان پرطرفدارترين گونه در بين رنگها نام برد كه در اين بين الكيدي روغني محبوبيت فراواني پيدا كرده است ويژگي منحصر به فردي كه باعث استقبال مشتريان از اين نوع رنگها شده است، مقاومت آن در برابر آسيبها ميباشد .به همين دليل، پيشنهاد ميشود كه از رنگ الكيدي روغني براي پذيرايي و يا مكانهاي پررفت و آمد استفاده نماييد علاوه بر مقاومت بالاي رنگهاي روغني ساختماني، درخشش و كيفيت بهتري نسبت به ساير رنگها نيز دارند. به همين دليل براي بخشهايي مانند كابينتها كه در معرض آسيب بيشتري نسبت به ساير سطوح هستندكاربرد فراواني دارد. همچنين اين نوع رنگ .براي در و پنحرهها نيز مناسب است اما براي خريد رنگ ساختماني دقت كنيد كه رنگ الكيدي روغني داراي چسبندگي بالايي ميباشد. از همين رو، براي استفاده از آن نياز به زيرسازيهاي متداول نقاشي ساختمان وجود ندارد اما رنگهاي روغني به دليل نياز به زمان بيشتر براي خشك شدن، گرد و غبار اطراف را نيز به سرعت به خود جذب ميكنند مزيت برتر آنها اين است كه به راحتي قابل تميز شدن هستند. زماني كه شما از رنگ روغن براي سطوح منزل خود استفاده ميكنيد، ميتوانيد در صورت ايجاد لكه و يا كدر شدن با دستمالي مرطوب كه به مواد شوينده آغشته شده باشد سطح مورد نظرتان را تميزنماييد.

رنگ پلاستيك

اين نوع رنگ به دليل قيمت مناسبتري كه نسبت به رنگ هاي ديگر از انواع رنگ هاي ساختماني، روغني دارد؛ توجه بيشتري را توانسته به خود جلب كند از مزيتهاي رنگ پالستيك نسبت به رنگ روغني ميتوان به خشك شدن سريع آن اشاره كرد. به همين دليل، اگر زمان كمي براي نقاشي ساختمان داريد؛ رنگ هاي پلاستيكي گزينه مناسبي براي شما خواهند بود. اما آنها، مقاومت كمتري نسبت به رنگ روغني ساختمان دارند و همچنين به دليل اينكه رنگهاي پلاستيكي را نميتوان تميز كرد، عموما براي سقف از آن استفاده ميشود. علاوه بر اين ويژگيها، رنگهاي پالستيكي بوي ناخوشايندي را نيز از خود ايجاد نميكنند. اما رنگ هاي روغني در ابتدا داراي بوهاي نامطلوب و آزاردهنده‌اي ميباشند.

رنگ آكريليك با پايه آب

نوعي ديگر از رنگهاي ساختماني محسوب مي شود. اين رنگ به دليل مقاومت در برابر شستشو و پوشش دهي مناسب سطوح، براي بخشهاي داخلي ساختمان بسيار مناسب است. همچنين، رنگ آكريليك با پايه آب، نيازي به تينر به عنوان حلال ندارد و همين موضوع يكي از مزيتهاي اين نوع از رنگها ميباشد رنگ آكريليك براي افرادي كه ميخواهند براي سطوحي كه چوبي، گچي و سيماني هستند اقدام به خريد رنگ ساختماني كنند؛ بسيار مناسب است.

رنگ استخري

براي مكانهايي كه با آب و رطوبت برخورد دارند؛ مانند استخرها، حوضچه‌ها و تفريحگاههاي آبي ميتوان استفاده نمود. زيرا رنگ استخري داراي مقاومت بالايي در برابر كلر و نور خورشيد دارد. همچنين خشك شدن سريع و پوشش كامل آن، از ديگر مزاياي رنگ استخري ساختماني به شمار مي رود.

رنگ الكيدي

اين رنگ كه در اندازه و رنگ هاي مختلف است، براي استفاده در پله ها مناسب ميباشد.

شما مي‌توانيداز طريق صنايع رنگ جميل به صورت آنلاين رنگ مورد نظر خود را تهيه كنيد. و از خدمات مشاوره آن‌ها نيز استفاده كنيد.

 

با تشكر از همراهي شما

 


بيشتر بخوانيد: نكاتي مهم در مورد انواع رنگ ساختماني !


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۶:۵۹ ] [ سامان ] [ نظرات (0) ]

اصول بازاريابي، چندين رشته تجاري را شامل مي شود. ماركتينگ از چهار اصل تشكيل شده است كه به عنوان قلب استراتژيك هر فعاليت تجاري مطرح مي شود. اين اصول كه به عنوان ۴P شناخته مي شوند عبارتند از: محصول(product)، قيمت(price)، مكان(place)، تبليغ(promotion). در واقع، بازاريابي در تمام فعاليت هاي مربوط به انتقال محصولات يا خدمات از توليد كننده (يا فروشنده) به مصرف كننده (يا خريدار) درگير مي باشد. از جمله اين فعاليت ها مي توان تبليغات، حمل و نقل، انبارداري و فروش را نام برد.

به طور خلاصه، بازاريابي تمام فعاليت هايي است كه به آماده سازي محصول براي فروش انجام مي شوند. در گذشته، بازاريابي بصورت مستقيم انجام مي شد و فقط مسافران و رهگذران را درگير مي كرد. اما در دوران مدرن، ماركتينگ از طريق تلويزيون، اينترنت و ساير رسانه ها نيز انجام مي شود.

 

تاريخچه بازاريابي

قدمت علم بازاريابي به قامت تمدن بشر مي باشد. شما ممكن است فيلم هايي را در خصوص تاريخ يونان باستان يا روم ديده باشيد كه داراي تصاويري از غرفه هايي شلوغ و كاسباني فعال مي باشد كه درگير خريد و فروش هستند. مطمئناً اين كاسبان، فعاليت هاي خود را بازاريابي نمي ناميدند. اصطلاح “بازاريابي يا ماركتينگ”، براي توصيف فعاليت هاي تجاري كه درگير خريد و فروش محصولات يا خدمات هستند استفاده مي شود و در اواخر قرن نوزدهم مورد استفاده عموم قرار گرفت و همچنين مطالعه تاريخچه بازاريابي و خود بازاريابي به عنوان يك رشته دانشگاهي در اوايل قرن بيستم در مجامع علمي مطرح شد و مورد بررسي قرار گرفت.

بازاريابي به فعاليت هايي گفته مي شود كه شركت ها براي افزايش خريد يا فروش محصولات يا خدمات خود انجام مي دهند. ماركتينگ شامل فعاليت هايي مانند تبليغات، فروش و تحويل محصولات يا خدمات به مصرف كنندگان يا مشاغل ديگر مي باشد. متخصصاني كه در بخش هاي مختلف بازاريابي يك شركت فعاليت مي كنند، به دنبال جلب توجه مشتريان خود از راه هاي مختلفي، از جمله تبليغات هستند.

پس اگر از شما پرسيده شود كه بازاريابي چيست با اين مقاله مي توانيد پاسخ دقيق آن را بدهيد. Marketing در هر كسب و كاري مهم است. زيرا كمك مي كند كه محصولات يا خدمات خود را بفروشيد. هدف نهايي تمام مشاغل، كسب درآمد است و بازاريابي، كانال بسيار مهمي براي رسيدن به اين هدف مي باشد. در واقع بدون ماركتينگ بسياري از مشاغل وجود نخواهند داشت!

 

منبع:https://hamidsabaghi.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۱۲:۱۸ ] [ سامان ] [ نظرات (0) ]

ضد زنگ و آستري طوسي آماده سازي سطح: سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگي، براده و همچنين چربي، گرد و خاك و آلودگي پاك كرده و تا خشك شدن كامل آن صبر كنيد. پوسته‌هاي رنگ هاي قديمي بايستي از سطح زدوده شده و سطحي صاف بدست آيد. بنا بر ضرورت‌، جهت از بين بردن رنگ‌هاي قبلي و زنگ زدگي مي توان از سنباده يا سند بلاست استفاده كرد.

براي خريد ضد زنگ مي توانيد به وب سايت جميل مراجعه كنيد.
 

روش مصرف: محتواي ظرف را با مقدار مناسب تينر روغني به تدريج رقيق نموده و بر روي سطح مورد نظر اعمال كنيد. ميزان اختلاط تينر روغني به رنگ بستگي به درجه حرارت محيط ، سطح زير كار و نيز وسيله رنگ آميزي دارد. ولي در شرايط معمول رنگ آميزي اين ميزان بر حسب درصد وزني ، با قلم مو15 %-12 % ، با غلتك 12%-10 % و با پيستوله20 %-15 % است.

2. اعمال پرايمر در دماي محيط بالاي 10 درجه سانتيگراد، دماي سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه مي شود. پس از اتمام كار دستها، ابزار آلات رنگ آميزي يا مواد ريخته شده بروي زمين را با تينر روغني شسته و خشك نمائيد. ايمني و انبارداري : محتويات ظرف را در محيط خشك ، خنك و دور از نور مستقيم خورشيد و با تهويه مناسب نگهداري نمائيد. بعد از مصرف ، درب ظرف را محكم ببنديد . بهترين زمان مصرف در صورت رعايت شرايط انبارداري مناسب تا 24 ماه پس از تاريخ توليد مي باشد. در هنگام اعمال رنگ، از تهويه و ماسك مناسب استفاده نموده و در صورت امكان دربها و پنجره ها را باز بگذاريد. دستها را پس از استفاده بشوئيد.

آمادگي سطح: سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگي، براده و همچنين چربي، گرد و خاك و آلودگي پاك كرده و تا خشك شدن كامل آن صبر كنيد. پوسته‌هاي رنگ‌هاي قديمي بايستي از سطح زدوده شده تميز و سطحي صاف بدست آيد. بنا بر ضرورت، جهت از بين بردن رنگ هاي قبلي و زنگ زدگي مي‌توان از سنباده يا سند بلاست استفاده كرد.

محتواي ظرف را با مقدار مناسب تينر روغني به تدريج رقيق نموده و بر روي سطح مورد نظر اعمال كنيد. ميزان اختلاط تينر روغني به ضد زنگ بستگي به درجه حرارت محيط، سطح زير كار و نيز وسيله رنگ آميزي دارد. ولي در شرايط معمول رنگ آميزي اين ميزان بر حسب درصد وزني‌، با قلم مو15 %-12 % ، با غلتك 12%-10 % و با پيستوله20 %-15 % است.

اعمال پرايمر در دماي محيط بالاي 10 درجه سانتيگراد، دماي سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه مي‌شود. پس از اتمام كار دست‌ها، ابزار آلات رنگ آميزي يا مواد ريخته شده بروي زمين را با حلال يا تينر روغني شسته و خشك كنيد. محتويات ظرف را در محيط خشك‌، خنك و دور از نور مستقيم خورشيد و با تهويه مناسب نگهداري كنيد. بعد از مصرف‌، درب ظرف را محكم ببنديد.

 

بهترين زمان مصرف در صورت رعايت شرايط انبارداري مناسب تا 24 ماه پس از تاريخ توليد مي باشد. در هنگام اعمال رنگ ، از تهويه و ماسك مناسب استفاده كنيد و در صورت امكان درب‌ها و پنجره ها را باز بگذاريد. دستها را پس از استفاده بشوئيد.

منبع:

https://jamilpaint.com/post-detail/49/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B6%D8%AF-%D8%B2%D9%86%DA%AF-%7C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%7C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۱:۴۶ ] [ سامان ] [ نظرات (0) ]

روغن‌جلا بيشتر براي چوب استفاده مي‌شود كه داراي قدمت زيادي مي‌باشد. در اين مقاله به روغن جلا و نكات ايمني آن مي‌پردازيم.

براي خريد روغن جلا ميتوانيد به وب سايت جميل مراجعه كنيد.

روغن جلا

روغن جلا چوب در حقيقت همان روغن جلاي آلكيدي مي‌باشد كه بر مبناي آلكيد رزين توليد مي‌شود. بنابراين رنگ‌هايي كه بر پايه روغن توليد مي‌شوند آلكيدي مي‌باشند. به طور معمول از روغن جلا براي پوشش دهي همه سطح چوبي استفاده مي‌شود. روغن جلاي چوب با توجه به قيمت ارزان ، مناسب و امكان استفاده از حلال‌هايي مانند بنزين يا تينر روغني، اجراي بسيار آسان، چسبندگي و محافظت مناسب چوب و… از اهميت ويژه‌اي در ميان مردم برخوردار است.

حلال روغن جلا چيست؟

شما مي‌توانيد به آساني روغن جلا را با استفاده از تينر روغني و يا بنزين حل يا تركيب كنيد. نسبت حل شدن روغن جلا با حلال بستگي به توضيحات و نكات فني موجود به روي محصول دارد. به ‌عنوان مثال در قسمت نكات فني درج شده بر روي قوطي يكي از شركت‌ها نسبت روغن جلا را ۱ به ۱ در نظر گرفته‌اند. اين نسبت درشركت‌هاي مختلف متفاوت است. بنابراين نسبت حل كردن تينر يا بنزين با روغن جلا در زمان استفاده از غلتك، قلمو يا پيستوله مختلف است. اگر شما از بنزين جهت تركيب نمودن روغن جلا استفاده مي‌كنيد سرعت خشك شدن رنگ بيشتر از زماني است كه با تينر رنگ را حل مي‌كنيد. جهت حل كردن روغن‌جلا از تينر روغني استفاده كنيد.

روش زدن روغن جلا روي چوب چگونه است؟

پيش از استفاده، رنگ را به صورت كامل هم بزنيد تا ‌يكنواخت شود و مواد درون آن به خوبي با هم مخلوط شوند. از تينرهاي سازگار با رنگ جهت رقيق سازي استفاده نماييد. پيش از اين كار سطوح بايد تميز، خشك و عاري از هرگونه آلودگي مانند روغن، هرگونه چربي، گريس، نمك‌هاي محلول و باشد. سوراخ‌ها و ترك‌ها را با بتونه پر كنيد سپس رنگ را با استفاده از پيستوله يا قلم مو به روي محل مورد نظر اعمال كنيد.

اسپري روغن ‌جلا چيست؟

اسپري روغن جلا مانند محلول روغن جلا عمل مي‌كند و تنها به صورت فشرده درون قوطي جاي گرفته است و آماده اجراي سريع بر روي سطوح مختلف مي‌باشد بنابراين اسپري روغن‌جلاي چوب بهترين گزينه براي جلا دادن سطوح چوبي نيست اما شما مي‌توانيد در موارد ويژه از اين اسپري استفاده كنيد.

نكات ايمني در زمان استفاده و نگهداري از روغن‌جلا

  • محتويات قوطي را در محيط خشك، خنك و دور از نور مستقيم خورشيد و با تهويه مناسب نگهداري نماييد.
  • بعد از مصرف، درب ظرف را محكم ببنديد.
  • بهترين زمان مصرف در صورت رعايت شرايط انبارداري مناسب تا ۴۸ ماه پس از تاريخ توليد هست.
  • در هنگام كار با روغن ‌جلا، از تهويه و ماسك مناسب استفاده كنيد و در صورت لزوم درب‌ها و پنجره‌ها را باز بگذاريد.
  • دست‌ها را پس از كار بشوييد.
  • در صورت بلعيده شدن يا تماس با چشم (پس از شستشو با مقدار زيادي آب) به مراكز پزشكي مراجعه كنيد.
  • منبع:https://pakhsheparsiran.com/%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%AC%D9%84%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

 

 


بيشتر بخوانيد: روغن جلا چيست و چه كاربردي دارد؟


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۹:۳۷ ] [ سامان ] [ نظرات (0) ]

تاريخچه شركت سوني

شركت سوني در سال 1946 با همكاري ايبوكا ماسارو و آكيو موريتا با نام Tsushin Kogyo (شركت مهندسي ارتباطات از راه دور توكيو) تاسيس شد. Ibuka و Morita با 200000 ين ( كمي بيش از 1500 دلار ) در يك ساختمان فروشگاهي، شروع به كار كردند. اين دو فرد كه در زمان جنگ جهاني دوم در ارتش مشغول به خدمت بودند با همديگر ملاقات كرده و با تركيب توانايي هايشان توانستند لقب جذاب ترين رابطه كاري در تاريخ تجاري را ازان خود كنند. ايبوكا ذهن خلاق و مخترع گروه بود و موريتا مديريت و بازاريابي را بر عهده داشت، به گونه اي كه اين دو مكمل و كامل كننده سوني بودند.

اولين محصول سوني يك دستگاه پلوپز بود، كه اولين شكست سوني نيز به حساب مي آيد، اين محصول سوني نتوانست فروش موفقيت آميزي را به دنبال داشته باشد. به دنبال اولين شكست سوني مؤسسان آن با تلاش بيشتر توانستند اولين دستگاه ضبط ژاپني را با الهام از مدل آمريكايي آن توليد كنند. اين محصول كه به Type-Gمعروف بود نيز نتوانست نظر مردم را جلب كند و سوني باري ديگر خود را در بازار ژاپن نشان دهد.

به دنبال شكست هايي كه در ابتداي شروع كار سوني به بار آمدند، ايبوكا و موريتا به فكر راه چاره اي افتادند و سرانجام با انتشار 999 راه استفاده از دستگاه ضبط صوت، مردم كم كم نحوه استفاده از دستگاه را فراگرفتند و فروش Type-G پيشرفت چشم گيري پيدا كرد. در آن زمان كه ژاپن در جنگ بود، مردم مي خواستند از اخبار باخبر باشند، در نتيجه تقاضا براي راديوي سوني به قدري افزايش يافت، كه بنيانگذاران مجبور شدند تسهيلات خود را بيشتر كند.

براي يافتن بهترين نمايندگي سوني در تهران كافي است فروشگاه سوني شهراد را در گوگل سرچ كنيد.

 

 
Image for post

 

درباره شركت سوني

انتخاب نام مناسب براي شركت تازه تأسيس سوني يكي از چالش هاي پيش روي موسسان بود. در ابتدا تصميم بر آن گرفته شد كه از TKK كه سرحرف كلمه هاي Tokyo Tsushin Kogyo بود استفاده شود، اما شركت Tokyo Kyuko با اين نام در ژاپن شناخته شده بود. ايبوكا و موريتا در ژاپن غالباً سوني را با نام Totsuko معرفي مي كردند، اما موريتا طي سفري كه به آمريكا داشت، دريافت كه تلفظ واژه Totsuko براي آمريكايي ها دشوار است. در نهايت اين دو تصميم گرفتند نام شركت خود را تركيب دو كلمه Sonus (به معناي صدا و صوت در لاتين) و كلمه Sony ( كلمه اي براي صدا كردن يك پسر جوان در آمريكا) بگذارند. در واقع آن ها مي خواستند نامي را براي شركت خود برگزينند كه در تمام دنيا به يك روش تلفظ شود و آن چيزي نبود جز؛ سوني.

اقدامات ابتدايي كمپاني سوني

سوني كه يكي از شركت هاي تازه نفس آن زمان ژاپن بود، تمام تلاش خود را مي كرد تا با توليدات متفاوت و نوآورانه خود نظر مردم را به خود جلب كند. Morita Akio كه يك مدير توانا و فردي ماهر در كسب و كار بود، فهميد كه بازار آمريكا بيش از هر كشور ديگري مي تواند براي سوني مفيد واقع شود و در صورتي كه در آن جا خودي نشان دهند، مي توانند به فروش جهاني برسند. پس از موفقيت هاي حاصل از فروش Type-g و راديوهاي ترانزيستوري، سوني دست به توليد اولين تلويزيون قابل جابه جايي زد. فناوري هاي آن زمان به گونه اي بودند كه تلويزيون ها به قدري سنگين بود كه توسط چند نفر با مشكل جابه جا مي شد، اما شركت سوني ادعا مي كرد كه تلويزيوني با قابليت حمل را توليد كرده است. در اين تلويزيون از امواج راديويي براي پخش تصاوير استفاده شده بود كه باعث شد مردم به جاي خريد تلويزيون هاي سنيگن وزن و جاگير به سمت اين محصول جادويي رويي بياورند.

بنيانگذاران سوني اولين شركت ژاپني با نوآوري هاي خارق العاده را تاسيس كرده بودند، كه هر ساله اختراعات و محصولات جديدي را در خط توليد خود قرار مي داد. Sony در سال 1971 از يك پخش كننده ويديويي رونمايي كرد كه قادر بود نوارها را در تلويزيون به صورت رنگي نمايش دهد. به دنبال آن سوني از اولين نوار كاست قابل حمل خود با نام WalkMan رونمايي كرد. اين دستگاه با قابليت پخش نوار كاست ها در هر مكاني به كاربران اجازه مي داد در هر جايي كه دوست دارند به محتواي دلخواه شان گوش دهند. از ديگر محصولات سوني پخش كننده CD، دوربين عكاسي، موبايل و PlayStation بودند، كه در ادامه هر كدام را به صورت تخصصي بررسي مي كنيم.

محصولات شركت سوني

شركت سوني يكي از كمپاني هاي خوشه اي و چند مليتي ژاپني است، كه رقيب سرسخت دو برند سامسونگ و ال جي به شمار مي آيد. در طي سال هاي متوالي شركت سوني همواره يكي از برترين توليد كنندگان در صنعت هاي مختلف بوده و هنوز هم اين برند جهاني در رتبه بندي ها هميشه جايگاه خاصي را گرفته است. در ادامه به مهم ترين محصولات و حوزه هاي فعاليت شركت سوني مي پردازيم.

كنسول هاي بازي سوني | Gaming

دوربين هاي عكاسي شركت سوني

لپ تاپ هاي برند سوني

تلويزيون هاي سوني

تلويزيون هاي سري Master

سيستم هاي صوتي

تلفن هاي هوشمند

منبع:https://bargobad.com/blog/about-sony-sony-history-and-products/

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۱۴:۱۶ ] [ سامان ] [ نظرات (0) ]

شركت هومن شيمي فام رنگ جميل در سال 1380 با ثبت و با احداث كارخانه رنگ سازي و تهيه دستگاه آلات خط كشي وآموزش اكيپ هاي اجرايي اقدام به توليد انواع رنگ هاي ترافيكي و ارائه انواع خدمات خط كشي به شهرداري ها و اداره كل راه و ترابري استان هاي كشور و ارگان ها نموده است در صفحه اصلي وب سايت گوشه هايي از محصولات و خدمات هومن شيمي فام را به شما عزيزان نمايش داده ايم. براي مشاهده كامل محصولات و خدمات و پروژه هاي انجام شده توسط اين شركت به لينك هاي هر بخش در بالاي صفحه مراجعه فرمائيد.

استعلام از خدمات رنگ جميل (هومن شيمي فام)

صنايع رنگ جميل با داشتن دستگاه آلات خط كشي گروه مجرب تمام موارد مربوط به خط كشي را با بهترين كيفيت انجام ميدهد. در صورت نياز به انجام عمليات اجرايي از طريق پر كردن فرم زير يا تماس با تلفن هاي مندرج شده در وب سايت درخواست خود را براي ما ارسال كنيد تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

در موارد زير مي توانيد روي گروه مجرب رنگ جميل حساب كنيد:

  • خط كشي محوري به صورت ممتد
  • خط كشي محوري به صورت منقطع
  • خط كشي عابر پياده با رنگ هاي سر تك جزئي و دو جزئي
  • ترسيم نقوش، فلش و كلمه
  • خط كشي پاركينگ، محوطه هاي تجاري و اداري
منبع:وب سايت جميل

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۴:۱۱ ] [ سامان ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی