براي دريافت ليسانس غير حضوري از موسسه مشاوران برتر كليك كنيد.

مدرك دانشگاه‌هاي مجازي مورد تأييد وزارت علوم بوده و در سطح جهاني نيز موردقبول است. دانش‌آموختگان اين دوره‌ها مي‌توانند با استفاده از مدركشان ادامه تحصيل داده و يا در مراكز مختلف استخدام شوند

 

 

 

در دانشگاه مجازي يا الكترونيكي آموزش با استفاده از كامپيوتر، اينترنت، سي‌دي، نشريه‌هاي الكترونيكي، خبرنامه‌هاي مجازي و … صورت مي‌گيرد. از همين رو شركت در اين كلاس‌ها وابسته به زمان و مكان خاصي نيست. دانشجويان مي‌توانند هر زمان كه مايل بودند از مطالب درسي استفاده كنند.

در اين روش تدريس، امكان پرسش از استاد نيز وجود دارد. براي پرسش از استاد نيز نيازي به آنلاين بودن استاد نبوده و دانشجو مي‌تواند سؤال خود را بپرسد و استاد درزماني ديگر پاسخ وي را خواهد داد.

مزاياي آموزش غير حضوري

گذراندن آموزش هاي غير حضوري براي دانشجويان مزاياي زيادي را به همراه دارد كه عبارت اند از:

زمان آموزش

اولين مزيت آموزش آنلاين نسبت به دوره هاي حضوري در ميزان زمان لازم براي اتمام دوره است. به عنوان مثال شما براي گذراندن و دريافت مدرك كارشناسي نياز به طي 4 سال داريد. اما اگر به جاي آن از دوره ليسانس غير حضوري استفاده نماييد؛ در زمان بسيار كوتاهي قادر به اتمام مقطع كارشناسي هستيد كه اين موضوع براي افرادي كه با كمبود زمان براي دريافت مدرك مواجه شده اند بسيار راه گشا خواهد بود.

دسترسي راحت به مطالب

از ديگر ويژگي هايي كه دوره هاي غير حضوري دارند اين است كه شما بدون محدوديت، به مطالب دروس مختلف دسترسي خواهيد داشت. علاوه بر اين موضوع، در اكثر دوره ها نياز به آنلاين بودن همزمان شما با استاد وجود ندارد و هر زماني كه آنلاين شويد، مي توانيد به مطالعه مطالب بپردازيد.

اما ويژگي مهمي كه اين نوع آموزش ها دارند اين است كه حجم مطالب كمتري را در برمي گيرد و به دليل آموزش از راه دور، اساتيد فقط موضوعات مهم و كاربردي را مطرح كرده و مطالبي كه حائز اهميت نيستند را بازگو نمي كنند كه اين امر باعث مي شود شما در بازه امتحاني حجم كمتري را براي امتحان مطالعه كرده و نتيجه مطلوب تري را نيز دريافت نماييد.

صرفه جويي در هزينه

دوره هاي آموزش از راه دور هميشه هزينه كمتري نسبت به ساير دوره هاي حضوري دارند. از همين رو باعث صرفه جويي مالي براي دانشجويان مي شود.

به طور كلي دوره هاي آموزش غير حضوري براي افراد كارمند و يا كساني كه از نظر زماني وقت محدود و كمي دارند، بسيار كاربردي و مفيد است.

در نهايت نيز اين نكته را متذكر مي شويم كه دانشگاه غيرحضوري و يا ساير گواهينامه ها و مدارك به معني خريد مدرك نيست. بلكه شما صرفا به جاي حضور و صرف ساعت هاي طولاني در دانشگاه و كلاس ها، مي توانيد به صورت آنلاين و در زمان كوتاهي مدرك تحصيلي خود را از دانشگاه هاي معتبر صنعتگران بگيريد. همچنين از ويژگي هاي اين دانشگاه مي توان به شهريه اقساطي كلاس ها، دريافت مدرك معتبر از وزارت علوم و امكان ثبت نام بدون كنكور اشاره كرد.

منبع:https://vrgl.ir/dDu86

 

 

https://vrgl.ir/HsiLy