بلاگ آموزشي
بلاگ آموزشي

 با پيشرفت تكنولوژي و فناوري، خيلي از كارهايي كه نياز به حضور فيزيكي فرد در مكان داشت، از طريق اينترنت قابل انجام است. يكي از كارهايي كه در قرن اخير با استفاده از اينترنت مي‌توان انجام داد، ادامه تحصيل يا شركت در دوره‌هاي آنلاين دانشگاه‌هاي مختلف، از مناطقي دور و نزديك است. بسياري از دانشگاه‌هاي مشهور در دنيا دوره‌هاي آنلاين رايگان ارائه مي‌دهند. با استفاده از اين نوع دوره‌ها، چالش‌هايي همچون شهريه بالا و كمبود كلاس و امكانات براي دوره‌هاي جديد وجود ندارد. با نزديك به سه ميليون دانشجو كه در حال حاضر در برنامه‌هاي كاملاً آنلاين ثبت نام كرده‌اند و شش ميليون دانشجو كه حداقل يك دوره آنلاين را گذرانده‌‌اند، آموزش آنلاين به روشني به يكي از محبوب‌ترين گزينه‌هاي آموزش عالي تبديل شده است. با اين حال شك و ترديدهاي فراواني در زمينه يادگيري آنلاين وجود دارد كه از جمله مهم‌ترين آنها مي‌توان به موثر بودن اين دوره‌ها همچون دوره‌هاي حضوري اشاره كرد.

براي شركت در دانشگاه مجازي موسسه آموزشي مشاوران برتر كليك كنيد.

كلاس‌هاي غير حضوري

سيستم‌هاي مورد استفاده براي كلاس‌هاي آنلاين به مربيان اجازه مي‌دهد تا اطلاعات دوره را براي دسترسي آسان دانش آموزان بارگذاري كنند. سيستم‌هاي مورد استفاده براي كلاس‌هاي آنلاين همانند تخته سياه، بوم و مودل است كه امكان تبادل اطلاعات بين اساتيد و دانشجويان را فراهم مي‌كند. اگر كلاسي به صورت غير همزمان برگزار شود، داوطلبان قادر به مشاهده آن در اوقات فراغت خود مي‌باشند. البته كاربران دوره‌هاي همزمان مي‌توانند از طريق برنامه‌هاي گفتگوي آنلاين يا كنفرانس با يكديگر در تعامل باشند.

يكي از مشكلاتي كه در دوره‌هاي آنلاين وجود دارد، مرتبط با برگزاري آزمون است، زيرا اساتيد و دانشجويان عملاً ارتباط رو در رو با يكديگر ندارند و از اين رو استادان براي اطمينان از عدم وقوع تقلب، قادر به زير نظر گرفتن روند كار نمي‌باشند. از اين رو براي حل اين مسئله، موسسات ممكن است از متقاضيان درخواست كنند كه به مراكز اصلي مراجعه كنند و با نظارت استاد مورد ارزيابي قرار گيرند. گزينه ديگر شامل استفاده از خدمات تبليغاتي آنلاين است كه دانشجويان را در هنگام كار نظارت مي‌كنند. اگر دانشجو هرگونه رفتار غير معمولي را از خود نشان دهد، سرويس مورد نظر به موسسه هشدار مي‌دهد.

آيا كلاس‌هاي آنلاين ساده‌تر از كلاس هاي آفلاين در محوطه دانشگاهي است؟

هنگام امتياز دهي به جوانب مثبت و منفي كلاس‌هاي آنلاين، دانش جويان مي‌توانند اطمينان حاصل كنند كه اين دوره‌ها همچون دوره‌‌هاي حضوري تمامي ملاك‌هاي ارزيابي شامل امتحانات، مقالات، ارائه‌ها، آزمون‌ها و پروژه‌ها را از دانشجويان درخواست مي‌كنند. هر يك از اين تكاليف ممكن است داراي مهلتي باشد كه داوطلب مي‌تواند آنها را به صورت آنلاين يا حضوري به استاد ارائه كند.

مزايا تحصيل غير حضوري

به منظور تحصيل غير حضوري از طريق اينترنت ديگر نيازي به حضور فرد در محيط دانشگاه نيست، از اين رو حتي نيازي به حضور فرد در آن شهر يا آن كشور هم نمي‌باشد، فرد از هر نقطه‌اي از دنيا قادر به تحصيل غير حضوري در هر دانشگاه يا موسسه علمي مي‌باشد. در ادامه به مزاياي ديگر تحصيل غير حضوري اشاره شده است

منبع:https://pardakhtino.com/blog/studying-online-at-foreign-universities

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۳:۱۵ ] [ سامان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی