بسياري از اوقات، هنگامي كه نگاهي به زندگي خود ميندازيم. متوجه اين موضوع ميشويم كه زندگيمان پر از لوازمي شده است كه ديگر به آنها نياز نداريم يا برايمان تكراري شده اند و يا در برخي از مواقع هم ممكن است، قصد سفر يا مهاجرت را داشته باشيم و به تبع اين دلايل و يا دليل هاي ديگر، قصد فروش وسايل زندگي خود را ميكنيم.

براي مراجعه به يك خريدار ضايعات در شهريار اينجا كليك كنيد.

از طرفي ديگر ممكن است براي خانه يا محل كار خود به دنبال صندلي، مبلمان و وسايل گوناگوني باشيم و ترجيح بدهيم كه براي اين كار هزينه كمتري را پرداخت كنيم. به هر ترتيب راه حل تمامي اين موضوعات مراجعه به سمساري است. اين روزها سمساري هاي زيادي خدمات خريد و فروش لوازم دست دوم را در سراسر ايران انجام ميدهند و در شهر تهران نيز سمساري هاي زيادي در مناطق مختلف داراي شعبه هستند.

به چه دليل براي خريد وفروش لوازم دست دوم بايد به سمساري مراجعه كنيم؟

ازآنجايي كه لوازم خانگي از ابعاد بزرگي برخوردارهستند و جابجايي آنها كاري دشوار و سخت است. بايد حتما براي جابجايي آنها از كارگراني استفاده شود كه ورزيده باشند و همچنين داراي تجربه كافي باشند تا به وسايل خانه آسيب نزنند.از طرفي فروش لوازم خانگي دست دوم كار خيلي ساده اي نيست و ممكن است شما نتوانيد براي آنها مشتري پيداكنيد.

 

سمساري هاي مختلف،اين معضلات را براي مراجعين خود حل كرده اند و خريد لوازم دست دوم را انجام ميدهند و از طرفي ديگر اگر شما خريدار لوازم دست دوم  باشيد و بخواهيد وسايل خانه يا محل كار از جمله مبلمان،فرش و ... را به قيمتي پايين و مناسب تهييه كنيد. ميتوانيد به يكي از سمساري ها مراجعه كنيد و لوازم مد نظر خود را باقيمتي بسيار مناسب ترازبازار تهييه كنيد.

مراحل خريد و فروش كالا در سمساري

در اكثر سمساري ها براي فروش لوازم دست دوم خود، كافيست تا باآنها تماس بگيريد. بعد از اين مرحله، كارشناسان سمساري به منزل يا محل كار شما مراجعه ميكنند و كار قيمت گذاري لوازم شما را انجام ميدهند. پس از اين مرحله در صورتي كه شما از قيمت اعلامي راضي باشيد. سمسارها پول را به شما پرداخت ميكنند و كالا را به سمساري انتقال ميدهند.

تا گذشته اي نه چندان دور، شما براي خريد لوازم دست دوم ناچار بوديد تا به سمساري هاي مختلفي مراجعه كنيد تا بتوانيد كالاي مورد نظر خود را تهيه كنيد. اما با پيشرفت تكنولوژي و با توجه به اين موضوع كه خريدهاي اينترنتي بسيار افزايش پيدا كرده است. سمساري ها براي آسودگي و راحت تر شدن كار مشتريان خود اقدام به راه اندازي  سمساري كرده اند. شما با مراجعه به وب سايت هاي خريد و فروش آنلاين لوازم دست دوم، ميتوانيد با خيالي آسوده اقدام به خريد كنيد.

 

براي خريد و فروش چه لوازمي نياز به سمساري  داريم؟

سمساري خريدار كليه لوازم خانگي و اداري دست دوم شما است و همچنين اين مجموعه كار فروش تمامي اين لوازم را انجام ميدهد. اگر ميخواهيد مبلمان، لوازم برقي از جمله تلويزيون و يخچال خود را به فروش برسانيد. كافي است تنها يك تماس باما بگيريد. كارشناسان متخصص ما در كمترين زمان ممكن براي قيمت گذاري لوازم به شما مراجعه ميكنند و همه كارهاي مورد نياز را انجام ميدهند.

منبع:https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-96/3802612-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%88%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C