بلاگ آموزشي
بلاگ آموزشي

در ادامه به خدمات و تاريخچه شركت سوني مي پردازيم و اطلاعات مختصري در اختيار شما فرار مي‌دهيم.فروشگاه سوني شهراد در سال 1393 افتتاح شده است و در حال حاضر يكي از فعال ترين نمايندگان سوني در شهر تهران مي باشد و در زمينه فروش تلويزيون هاي اصلي سوني با ارائه گارانتي اصلي و همچنين گارنتي طلايي فعاليت دارد. قيمت هاي اين فروشگاه نسبت به ساير فروشگاه هاي مشابه مقرون به صرفه تر و كيفيت محصولات و ضمانت آنها نيز از سطح بالايي برخوردار مي باشد.براي خريد تلويزيون سوني اينجا كليك كنيد.

 با مقايسه قيمت هاي فروشگاه سوني شهراد با ساير فروشگاه هاي مشابه مي توانيد به اين واقعيت پي ببريد. همچنين اين فروشگاه به منظور رفاه حال مشتريان عزيز سيستم هاي صوتي، پخش كننده هاي DVD‌و BluRay، سيستم هاي خانگي و ساندبار، كنسول بازي و همچنين ميز تلويزيون با گارنتي هاي معتبر را نيز ارائه مي دهد.

 

خريد تلويزيون سوني در تهران
خريد تلويزيون سوني در تهران

حوزه هاي فعاليت شركت سوني

شركت بزرگ سوني توليدات متنوعي را در مدت فعاليتش عرضه كرده است كه پيشرفت در آن ها سبب شده است اكنون شاهد محصولاتي فوق العاده در اين برند باشيد. اين برند خوش نام و مشهور سابقه اي درخشان در ساخت محصولاتش دارد و اكنو اين توليدات در رده هاي برتر جهاني قرار دارند.

لوازم خانگي الكترونيكي

موبايل

بازي و خدمات شبكه

موسيقي

ساير حوزه هاي فعاليت

بخش هاي ديگري نيز در شركت سوني مشغول فعاليت اند كه محدوده ي فعاليت اين برند خوش نام را وسيع تر خواهند كرد. از جمله اين بخش ها مي توان به به توليد محتواهاي تصويري، خدمات مالي، سخت افزار كامپيوتر، خدمات مال، تبليغات و … اشاره كرد. سوني به عنوان يك برند خلاق و نوآور در تمامي اين بخش ها خلاقيت به خرج داده است و اكنون شاهد پيشرفت فوق العاده در تمامي اين بخش ها هستيد.

تاريخچه شركت سوني

شركت سوني در سال 1946 با همكاري ايبوكا ماسارو و آكيو موريتا با نام Tsushin Kogyo (شركت مهندسي ارتباطات از راه دور توكيو) تاسيس شد. Ibuka و Morita با 200000 ين ( كمي بيش از 1500 دلار ) در يك ساختمان فروشگاهي، شروع به كار كردند. اين دو فرد كه در زمان جنگ جهاني دوم در ارتش مشغول به خدمت بودند با همديگر ملاقات كرده و با تركيب توانايي هايشان توانستند لقب جذاب ترين رابطه كاري در تاريخ تجاري را ازان خود كنند. ايبوكا ذهن خلاق و مخترع گروه بود و موريتا مديريت و بازاريابي را بر عهده داشت، به گونه اي كه اين دو مكمل و كامل كننده سوني بودند.

اولين محصول سوني يك دستگاه پلوپز بود، كه اولين شكست سوني نيز به حساب مي آيد، اين محصول سوني نتوانست فروش موفقيت آميزي را به دنبال داشته باشد. به دنبال اولين شكست سوني مؤسسان آن با تلاش بيشتر توانستند اولين دستگاه ضبط ژاپني را با الهام از مدل آمريكايي آن توليد كنند. اين محصول كه

به Type-Gمعروف بود نيز نتوانست نظر مردم را جلب كند و سوني باري ديگر خود را در بازار ژاپن نشان دهد.

به دنبال شكست هايي كه در ابتداي شروع كار سوني به بار آمدند، ايبوكا و موريتا به فكر راه چاره اي افتادند و سرانجام با انتشار 999 راه استفاده از دستگاه ضبط صوت، مردم كم كم نحوه استفاده از دستگاه را فراگرفتند و فروش Type-G پيشرفت چشم گيري پيدا كرد. در آن زمان كه ژاپن در جنگ بود، مردم مي خواستند از اخبار باخبر باشند، در نتيجه تقاضا براي راديوي سوني به قدري افزايش يافت، كه بنيانگذاران مجبور شدند تسهيلات خود را بيشتر كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۱:۲۲ ] [ سامان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی